Trailer time; Tinker, Tailor, Soldier, Spy

Geplaatst: 26 juli 2011 in Film
Tags:, ,

20110726-190052.jpg

Ik hou van Britse Films. Ik hou van goede Britse acteurs. Ik hou van grimmige spionagefilms. Ik hou van films die achteraf een grote mindfuck bleken. En ik hou van Tom Hardy.
Put your hands together, pleur alles bij elkaar en voila, een nieuwe classic is geboren!!

Deze film MOET wel goed worden. Het verhaal is al geweldig. In de sombere dagen van de Koude Oorlog geniet de spionage veteraan George Smiley (Gary Oldman) van de Britse geheime dienst van zijn pensioen. Wanneer blijkt dat een oud-collega van Smiley een Russische spion is, wordt hij teruggeroepen door MI6 en gevraagd de spion op te sporen.

Goud toch? En met namen als Gary Oldman, Colin Firth, Tom Hardy, Mark Strong, John Hurt en Stephen Graham kán dit haast niet meer mislukken. Ik ben waanzinnig nieuwsgierig!!

Must see.

reacties
  1. Seriet-Me-Nietje zegt:

    Dat Tom Hardy er inspeelt is denk ik punt 1 waarom hij niet verkeerd kan zijn 

Geef een reactie

