DSOTD; Running To Stand Still

Geplaatst: 29 juli 2011 in DanSoundtrackOTDay, Muziek
Tags:, , , , ,

Dit is mijn favoriete U2 song. Punt. En wellicht zelfs één van m’n all time favo’s. Hoe dan ook, dit is zo’n waanzinnige performance. Wow.
Steeds sterker krijg ik spijt van het feit dat ik ze nog nooit live heb gezien. En ik heb zo vaak die kans gekregen. Ik kon zelfs voor niks. Domme lul.

Eén ding weet ik zeker. Volgende keer sta ik in de Arena mee te schreeuwen. Met m’n fingers crossed. Hopend op dit nummer.
Tot die tijd geniet ik hier nu gewoon nog maar eens van. Want wat een topnummer blijft het toch ook. Hell yeah!!

Geef een reactie

